15 Ocak 2012 Pazar

bu sana;

1.mırıldanıp gidiyorum yağmura,ellerim hala soğuk teninin kokusunda sevgilim...içiyorum bu gece gidişine.

2.sigara ikimize yeter galiba,ya da sen içmesen.içmiyordun değil mi?ben içerim bize,şarabın dibini ve külünü ayrılığının...

3.umudum yok bu geceye dair,masallar yarıda kaldı bak.mevsimler bile ağlamayı unuttu...

4.ağlamıyorum,gözüme toz da kaçmadı.sigara dumanı da yüzüme düşmüyor.yokluğun acı sadece...

5.son yudum,çam ağaçları her mevsim yeşildir sevgilim.bil istedim...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bu da benden sana;
"Ne dualar kurtarır bizi artık ne de zaman
Unutabilmek gerek bazen ağlamadan"

Adsız dedi ki...

bu gene sana;
Umut,baktığın yerde değilse umutsuzum diyemezsin.
Umuda döndür başını.

delal dedi ki...

kaybeden gelmeyendir.

Adsız dedi ki...

buda duraklarından kalkmayan otobüsün muavinine

Yazamadıkları acıtır insanın canını en çok...

yokluğu değil belki
Suskunluğu dağlar sol yanını...

kimmiyim ben sence...

Yorum Gönder