11 Mart 2011 Cuma

aldanmış yürek

sigara bitti,
gece hala aynı tadında
birazdan köpek sesleri saatin tiktaklarını deşip geçecek.
kendi dilinde birileri aşk çığıracak
müzik yine alıp götürecek gerilere.
bu gece dudaklarımın kuruduğunu fark eden bir insan tanıdım,
gözlerini görmedim,sesini duymadım ve cildine dokunamadım.
sen sandığım çok insan gibi,çekip gitti.
kaldırım taşlarına yazılan isimleri hatırlattı bir an
farkındasın herşeyin ama farkında değilsin.
yarın sabah güneş nereye geç doğacaksa oraya kaçmak istiyorum,
güneşin beni kovaladığı bir yolculuk mümkün mü?
belki şehrine de ulaşırım,ama deniz aşırı gitmem gerek
ardımda koca bir güneş kovalarken duramam gözlerinin uykulu olduğu şehrinde.
şimdi yola çıksam diyorum
sabah burda güneş doğarken ben şehrinin üstünden geçmiş olurum,
hisedersin belki,
gelirsin güneşin peşinden koşmaya...

1 yorum:

gunes dedi ki...

güneş yaşam kaynağı; o zaman her daim doğmalı üstümüze, ısıtmalı içimizi.

Yorum Gönder