10 Temmuz 2010 Cumartesi

a.k-3


teni değerken ellerimin çatlamış aralarına hisedemeden gitti yumuşaklığı kokumdan.
ilk gün öptü bedenimi kalınlaşmış dudaklarından.
ikinci gün okşadı dudaklarımı kurumuş teninin sıcaklığı ile.
sonrası seviştik amansız bir kaçıştan kurtulacakmışız gibi,hesapsız
konuşmadan..,
susarak seviştik kuytu apartman boşluklarında.
gidebilecek bir yerimiz yoktu.
onun kocası
benim ailem vardı bedenlerimizin olmadığı anlarda yanımızda.
ve hep sevişitik bedenlerimizle.
susadık
ter içtik.
ıslandık nefesimiz kuruttu.
nefes alamaz olduk nefes verdik birbirimize.
ve gelmez oldu öpüşleri soğuk tenimin kuruluğuna.
apartman boşlukları kokumuzu kaybettirmişti duvarlarında.
nem kokusu ile karışmıştı.
duvarlara yaslanıyordum,okşuyordum öpüyordum.
ten idi bizimkisi.
en büyük aşktan bile daha aşktı.
ama ten idi bizimkisi.
kocasıyla gördüğümde farketmiştim ona gerçekten aşık olduğumu.
kocası vardı
düşünmek bile istemediğim birşeydi.
ama gerçekti.
tenini akşamaları siliyordum beynimden.
yoktu teni.
sadece bir ruhtan ibaretti diyordum.
ama öyle değildi.
aldatıyordu teni tenimi.
yokluğumda kurumuş tenleri ıslatıyordu teri.
yokluğumda dudaklarından çıkan sıcak nefes can veriyordu başkalarına.
kıskanmıştım onu..
kaybetmek miydi acaba.
hayır kaybetmemiştim.
yanımda iken sıkılıyordum uzadıkça konuşmalarımız.
hiç konuşmasın isterdim.
teni konuşsun nefesimde.
seviyormuydum.
hayır.
neydim peki.
neden bunu yapıyorduk.
o bile bilmiyordu neden başka tende kaldığını.
tenimi bırakmıştı.
ama tensizliğim zor gelirdi ona biliyordum.
terimi gönderdim nefesi geldi kurutan terimi..
aldım nefesini
uzandım yanına ve çektim içine ..
karanlık
gevşeme
ve bıraktım kendimi onun içine..
üç kişi olduk bir ten de.
ben
o
kocası….

0 yorum:

Yorum Gönder