22 Haziran 2010 Salı

şehr-i

bir şehr-e benzet beni sevgili
tarihi yapısından sıyrılamadığınmistikliği cezbedici,
ergenliğe girmiş bir kızı becermek gibi olsun keşiflerin.
bir şehr gibi özle beni
...gezerken sokaklarında terlemelisin an be an
bir su pınarına koşar gibi koş en tepelerime ben varmışım gibi,
bir şehre aşk olur gibi dokun bana
namlusunda sevgiden başka mermi taşımayan bir avcı gibi sev.
ve bir şehri gezerken lüx restorantlardan,
yapma ortamlardan kaçın
en dip sokak satıcılarına girmelisin
köşebaşı lokantalarından tatmalısın tadını şehr-in
beni keşfeder gibi.
suç mahaline inmelisin
almalısın ağzına en tiksintili sevmelerimi
bir şehr-i ben gibi sevmelisin
beni sevdiğin gibi şehrimden gelmelisin
durak durak okumalısın bana kendini
anlatmalısın arsızlıklarını
duymalı kulaklarım,
tıpkı bağıran kamyon motorları gibi
sıcak olmalısın
pislik içinde kalmalısın anlatırken bana kendini...
ve kadın bir şehr gibi sevmelisin bizi
tarihinde gizli bir beni gören...

0 yorum:

Yorum Gönder