3 Aralık 2019 Salı

ter

biraz sövsem,
Ya da sövsem.
sövsem ve döksem içimi nefretimi ya da aptallığımı kelimelere.
bunu sen oku,
zaten başka da içimi açtığım yok.
10 yıldır bana katlanan tek şeysin.
Acımı sevincimi,
Ölümü ve yaşamı.
Sevişmeyi ve terk etmeyi.
İlk sen duydun ilk sen de duydum.
Bu gece hiç iyi değilim,
Koca evrende bir zerre ve kendimizi nimet saymak.
Ah tanrı,
Başka canlılara bu aklı verseydin.
En aptalını mı buldun?
Sevgilim,
Bana dayanma gücü veren bloğum.
Sanırım sana aşkım dediğimde içimin acısı hafifliyor.
Bana hiç sevginden bahsetmedin,
Senle ilk defa konuşuyoruz,haberin var mı?
Dudakların ne renk ya da öperken nasıl kokar boynun.
Peki cinsiyetin ne?
ah Kadın,
Ay ışığı bu gece Aralık hüznü ile battı.
Sana anlatmadığım o kadar çok kötü huyun var ki,
Bazen sevgi silip süpürüyor.
Ama bazen de sevgiyi alıp gidiyor.
Ben iyi değilim,
Yine ölümlerden ölüm beğeniyorum kendime.
Bir gün başarırsam bunu ilk sana anlatacağım sevgili bloğum.
Kendine iyi bak,
Sanırım artık seninle olma vakti geldi.
İlk tanıştığımız yıl;
Her saniye ellerim sayfalarında gezinirken uçsuz bucaksız hazlar tattım.
Beni bırakma....

0 yorum:

Yorum Gönder