23 Aralık 2010 Perşembe

sev/gi

ben seni sevdim
seni de sevdim
ama ben seni daha çok sevdim
seni de sevdim
seni de sevdim
seni de
hepinizi sevdim.
kiminde saf
kiminde deli
kiminde yaramaz
kiminde utangaç
kiminde yoksul
kiminde arsız
kiminde uçarı
kiminde sen
kiminde ben
ben hepinizi sevdim
deliler gibi aşık oldum.
kendimi parçalara ayırıp sundum size.
hiçbirinizi sevmedim demedim
diyemedim.
çünkü hepinizi sevdim.
bırakıp gitmedim
bıraktınız parçamı.
bırakmayı seçtiniz.
çünkü siz bizi sevmediniz.
..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

adsız diyo ki;

Yırtılmış bir haritanın parçasısın elimde,
söyle sevgili; diğer Yıpranmış parçaların kimlerin elinde ?


demiştim ya kürsüde..işte bunun içindi delimm..
keşke..keşke bu kadar çokk parçaya bölünmeden,
bir tek sofrada doyabilsenn, tek tabaktan tek kaşıkla..aç kalmazdı(n)k be gundi'M...

Yorum Gönder