6 Haziran 2010 Pazar

mix

yeraltı şehrimdeki
mezarlığı dolduran tüm sevdalar gibi
sen de bir başlangıçtın
son oldu(n)k....

..................

susmalarına bir fahişe çığlığı eklediğini unutma
ve giderek bana
benzeyen sözlerini de..
ya gir şu lanet hayatıma
ya da bırak

ben gireyim fahişe ruhuna...

 ............................

ey tanrı..
at bu dinginliği üzerimden,
en büyük tufanları yarat
içimde,
kalmasın eskilerinden eser

yenilere yer olmasın
eskiliklerden..
içimden seller aksın,
ya da depremler yarat en
şiddetlisinden
kalmasın hiçbir kelimesi...
yapamazsın değil mi?

 ...........................

dudakların kanadığında asla anımsama beni
biliyorum severdin bunu.
bırak
da aldatılmadığımı kabulleneyim
görüyorum bu acıyı.

ricam:
lanetlerine
bulaştırma kanını..

...........................

ve hayvansal tüm yağlarıma tenekelerce sen aldım
eritsin katılığı
diye seni ekledim kutularıma
sızdın en arsız içlerime
eridim süzülerek içine...

 ................

 

 

 

0 yorum:

Yorum Gönder