11 Şubat 2010 Perşembe

seçilmişlik

Hep özlemiştin pembe panjur dedikleri evi.


Oysa olmayacaktı,oturmayacaktın o evde.
Sen varoşlarda doğmuş,orda ilk aşkı tatmış ve orda hayata veda edecektin. Hayatın öyle yazılmıştı,değiştiremezdin.
Bir bakıma sende haklısın.

Hayat benim olduğuma göre istediğim gibi yaşarım,derdin.

Sana o şansı vermediler.

Bir kukla gibiydin ellerinde ve sen katlanmak zorundaydın.

İlk sevdiğin insanı sen seçmiştin(!). sevmiş ve bağlanmıştın ona.

Ya da öyle gerekiyordu.

Sana göre bu yazılmıştı alınyazında.

Onlar istedikleri için sevmemiş,sen sevmek istediğin için seçmiştin onu.

Bazen de başka düşünüyordun durumu.başkasını seçseydin belki pembe panjurlu evin olurdu.ama sen sevgiyi seçtin ve hayatının dönüm noktası oldu o.

Hiç karşındakini düşündün mü?

sen onu seçmiştin,ona seçilme hakkını vermemiştin.tıpkı sana vermedikleri gibi…

o zaman seninde onlardan farkın kalmıyor.

Gurur duyuyorsun kendinle,bende onlar gibi kontrol edebilirim diyorsun hayatı…

Beklide onlarda senin gibi düşünüyorlar.

Onlarda senin seçimlerini yapıyorlar ve onlarda başkaları tarafından seçiliyorlardı.



Böylece bir kısır döngü meydana gelmiş olabilir.

Sürekli seçen ve seçilen var.

Kimbilir beklide sen öyle görüyorsun.

Yalnız hissetmemek için kendini,onlara sığınıyorsun..

--ben seçilmiş biriyim—diye gurur duyuyorsun kendinle…



Hiç kim olduğunu düşündün mü?

Niye bunları düşündüğünü?

Ya da niye seçilmiş olabileceğini?

Gerçekten seçilmiş biri olduğunu?





Aslında haklısın sen seçilmiş birisin ve seni ben seçtim.

Niye seçtiğimi de bilmiyorum.

Peki beni kim seçti.?

Ama kimseye beni seçme hakkı vermedim ki..

Bu haksızlık dimi…

Olmayabilir de..

Benim seçme hakkım olduğuna göre ve kimseden izin de almadığıma göre beni de biri seçebilir.

Belki de beni sen seçtin.ya da seni seçmem için seçildim.

Hep sorguladık bunları.

Hep de sonuca varmadan bıraktık peşlerini…

Bizi kim seçti peki?

Onlar seçti………..

Sen

Ben

O

Siz biz

Onlar

Ve diğerleri

Ve ay

Ve güneş

Ve yıldızlar

Ve yağmur

Ve aşk

Ve ateş

Ve dünya

Ve toprak

Ve anne

Ve sevgili

Ve çocuklar

Ve şarap

Ve sonsuzluk

Ve ihanet

Ve ve ler………………

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hiç bitmezler.

Yorum Gönder