22 Şubat 2010 Pazartesi

itrf

oysa hiç incitmedim bir karıncayı
bir kuşu yuvasından almadım gaddarca

ve bir çiçeğe dokunmadım kırılır diye



oysa ben hiç ağlatmadım

ağladım herkesin yerine

dökmesin kimse gözünden yaş diye



oysa ben hiç sevmemezlik yapmadım

hep insanı sev dedim kendime

sevdim insanı bitkiyi hayvanı



oysa ben gözlere baktım hep

varmı benim için bir değeri diye

kapamadım gözlerimi yürekten baktım





oysa ben hepinizi ağlattım

ve gözyaşlarınız kan oldu aktı içime



yalandı kuşları yuvalarından almadığım

evsiz bıraktım karıncaları bahar güneşinde



ve ezip geçtim en güzel çiçekleri ayaklarımla

hiç de doğa canlısı değildim



oysa ben hiç gözlerine bakmadım

yüreğim gözlerimden düşmedi size..



ve ben hiçbirinizi sevmedim



sadece ve sadece



ağlattım....

0 yorum:

Yorum Gönder