2 Ocak 2010 Cumartesi

san-a


şuan saat olmaması gereken dilimde.
şuan ben biçare gözlerim sende
şuan sen biçare gözlerinsiz bende.
kaçmalar
kaçışmalar
olmayanlıklar
olanlar



istenildiği halde istenilmeyenler
acısını çekmek hayatın ve sonlarında doğmak .
ve sende kalmak
bir tarafım sen
bir tarafım bensizlik
sevdim şehrini yağmurlarında gittiğim akşam.
kokusunu duydum hüznün
bensizlik benim için değil
beni isterken bensiz kalanı düşündüğü için sensizlik gibidir.
bizsizliği haketmedik.
bir dolanbaçlı yol çizdik,
sonu biz
başı biz
bir çocuğa masal anlattık
iyisi biz
kötüsü biz.
bir aşçıya yemek yaptırdık
tatlısı biz
acısı biz
bir çiçeğe arı gönderdik
balı biz
peteği biz.
bir dünyalıya bizi gönderdik
sevdası biz
sevdasızlığı biz.
ve bir bize biz gönderdik
seni biz
beni biz.
ve ben şehrinde yağmurlarla kaldım.
yağmuru biz
ıslaklığı biz.
şuan saat olmayan dilimde
ve şuan ellerim olmayan teninde
ve şuan yüreğim olmayan sende.
bedenim açlıkların elinde
yüreğime yaklaştı
yaklaşıyor
..
kurudu gözyaşların biliyorum
akmadı ki ben için zehir gibi yaşlar,
içimde gereksiz bir korku
gereksiz bir sevda
gereksiz bir aşk idin.
ben istedim
aşık oldun
ben istedim bıraktın
sen istedin gittim
ben istedim gelemedin.
içimi parçaladı bittim
bittik içim parçalandı.
ve saat olmayan diliminde.
güneşe ışığı verdik
sıcağı sen
ısınanı ben…..

4 yorum:

İçre dedi ki...

Ölmek kurtulmaktı belki senden,belki de diğerlerinden.
Oysa ki yaşamak;inadına tutunmak hayata ve yaşatmak yaşananları.
Harabelerin arasında bırakmak geçmişi ve beklemek harabeler arasında...bulunması için beklenen hazineye şovalyelik etmek.
Ben bir yanlıştım biliyorum ama sen yanlışıma doğurduğum en büyük yanlıştın.
"Hayata Not" Klasörümden kısa bir yazımı paylaşmak geldi içimden kabul edin ne olur.

delal dedi ki...

çok hoş duygular
ama acımtırak tatlarda..

teşekkrler

Aşk ve Zehir dedi ki...

olması gereken bir saat diliminde yaşanmazdı olmaması gerekenler ve olmazdı ihtimali seni sensiz yaşamak..

bırak hep olmaması gereken dilimler olsun akreple yelkovanın arasında.. ve hiç olmasın biz, sen olsun bende, ben olayım sende..

delal dedi ki...

olmazı isterken parmak uçlarım ıslandı
bir o yana bir bu yana savruldu dalında ki nağmeler
ve kuşlar yüzmeye başladı balıkların göğe çıktığı zamanda.sen ihtimalindi bunları yaşamak..

Yorum Gönder